We zijn er trots op de volgende organisaties de helpen met efficiente creatie en beheer van alle product gerelateerd marketing content: BMW, Gazelle, Cervélo, Van de Velde, Stadium, JBC, Hunkemöller

Wie wij zijn

Graag stellen wij ons even voor.

inRiver helpt organisaties om sneller, meer producten te verkopen. Met het extreem gebruiksvriendelijke ‘nieuwe generatie’ Product Information Management (PIM) platform zorgt inRiver voor een zeer snelle time-to-market en hoge kwaliteit product-marketing informatie, inclusief beelden, video’s en andere media. Onze solution partners kunnen inRiver snel implementeren en helpen om de perfecte customer experience te creëren.

Wat we doen

Product Information Management (PIM)

Met intelligente en geautomateerde workflow maakt inRiver het verzamelen, verrijken en distrubueren van product gerelateerd marketing informatie snel en efficient. Complete en verrijkte informatie over uw producten zorgt voor effectiever gebruik van uw Intershop omgeving en fors verhoogde conversie.

Digital Asset Management (DAM)

Verrijkte media zoals product foto’s, instructievideo’s, mood boards en veiligheidsvoorschiften is belangrijke productinformatie, wat kan worden opgeslagen, beheerd en automatisch kan worden gepubliceerd in inRiver PIM.

Product Master Data Management (MDM)

Het ‘Agile Marketing Platform’ van inRiver zorgt voor perfecte kwaliteit van (product)data, met behoud van flexibiliteit. Geautomatiseerde data-import, integratie met open API’s, data-historie, het supplier portal en exports in allerlei verschillende formats maken dit tot een gebruiksvriendelijk proces.

Contactgegevens
inRiver
Burgemeester Haspelslaan 59
1181 NB Amstelveen
Nederland
www.inriver.com
Contactformulier

In the past, uploading information to a new channel could take a week or two. Now, a new website can be populated in a matter of hours

Van de Velde

If you need a support system for organizing your texts and photos, or if you work in several languages with more than one channel, then inRiver is a very good option

Stefan Maxeby, Stadium

Würth is now seeing possibilities for further use and re-use of the product information, we are realising the immense potential there is, and how much more we can do with the solution

Peter Bergman, Würth