SLIMME OPLOSSINGEN & CONCREET ADVIES VOOR ONLINE GROEI

Our research indicates that simplifying purchase decisions for consumers is the number one driver of likelihood to buy.

Wie wij zijn

Graag stellen wij ons even voor.

Advies is pas van waarde als je er ook concreet mee aan de slag kunt. In ieder geval, zo  denken we er bij SYcommerce over. Daarom combineren we onze wetenschappelijke  benadering met een stevige dosis ‘handen­uit­de­mouwen­mentaliteit’. We geven bedrijven  niet alleen inzicht waar hun online winst ligt, maar laten ook direct zien hoe deze winst  behaald kan worden.

Wat we doen

Webscan

De basisvraag: wat maakt een website effectief – wat leidt tot conversie, en wat juist niet? Het resultaat is een meetinstrument dat een inhoudelijk inzicht geeft in de kwaliteit van uw website. De webscan wordt vaak aangevuld met analyse van websitestatistieken en SEO analyse.

Website Survey

De website survey is een goede methode om je websitebezoekers te leren kennen. Wat komen ze precies doen op de site (toptakenonderzoek), en kunnen ze alle informatie makkelijk vinden?

Klant- en imago onderzoek

Wilt u een sterk imago of
klantonderzoek neerzetten?
SYcommerce heeft 10+ jaar
enquête ervaring en kan
u tijdens het hele enquête
proces adviseren en ondersteunen.

Adviestrajecten

Er komt veel kijken bij
het neerzetten van een
krachtige en klantvriendelijke
website of  webshop. SYcommerce
adviseert alle keuzes die gemaakt
moeten worden ­ zoals de  partnerkeuze.
Dit doen we op basis van de uitgebreide
praktische én wetenschappelijke kennis
van online die we in de afgelopen 15 jaar
hebben opgebouwd.

Functioneel ontwerp

SYcommerce maakt op basis
van onderzoek & analyse een
road map op weg naar een
nieuwe/verbeterde website,
webshop of app. Onderdeel
van deze road map is het
functioneel ontwerp, dat we
maken op basis van onze
Webscan methodiek. Een
slimme  stap op weg naar
een succesvolle website

Contactgegevens
SYcommerce
+31 85 303 58 38
www.sycommerce.com
Contactformulier

De SYcommerce webscan heeft ons verhelderende inzichten gegeven waar we als organisatie direct mee aan de slag kunnen om tot een gebruiksvriendelijke, vraaggerichte website te komen. We weten nu waar onze bezoekers voor komen, wie ze zijn en hoe we onze website toegankelijk kunnen inrichten zodat bezoekers zo snel mogelijk de informatie vinden waar ze naar op zoek zijn.

Tamara Cheizoo-Buis, Provincie Gelderland